Další zastavení v rámci Evropského poháru F3D se konalo stejně jako ,minulý rok na německo-polském pomezí v Rothenburgu. Tradice se nemění, takže první zastávka byla samozřejmě v Horním Podluží u našeho pylonářského táty Ferryho Hovorky. Děkujeme za vřelé přijetí a příjemný večer. Díky Ferry 👍
V pátek ráno jsme vyrazili od Ferryho na sever a předpověď počasí nám nebyla moc nakloněna, protože nabízela 80-90% deště po celý víkend. Cestou se předpověď více než potvrdila a stěrače občas nestíhaly odvádět to množství vody z předního skla. Krátce po poledni jsme dorazili na místo a déšť začal postupně ustupovat, ale na velký optimismus to nevypadalo. Měli jsme podezření že naši patroni „tam nahoře“ si vzali volno a tento víkend nás nechali na holičkách. Nakonec jsme stihli každý jeden tréninkový let těsně před uzavřením letového prostoru v 19:00hod, protože východoněmečtí soudruzi ze sousedství chtějí mít večer klid. Nevím jestli si stěžovali i sovětským soudruhům před 30-ti lety na tomto dříve okupačním letišti….
Ještě krátce k sestavě naší výpravy. Z Blatné vyrazili dvě mobilní maringotky a k nim se připojili Jirka Klein z Olomouce a pracovitý „benjamínek“ Kamil Vydra. Nebylo nás moc, ale atmosféra byla, jak v českém týmu zvykem, více než dobrá. Počet českých účastníků možná ovlivnil i hromadný e-mail Andrease Kaisera na schránky pořadatelů všech evropských závodů, kde velmi emotivně shrnul průběh přechozího mělnického závodu včetně popisu střetů modelů ve finále a havárie modelu F3T v průběhu závodu. Nebudeme tady rozebírat obsah tohoto dopisu, ale bylo potěšující se s Andreasem setkat a vyříkat si sporné body jeho dopisu.
V sobotu jsme se probudili do velmi přijatelného počasí a hlavně nepršelo, což vydrželo celý víkend. Nebudeme Vám popisovat průběh celého závodu, protože tyto zážitky se stejně nedají dost dobře popsat, to se musí prožít. Pouze malé postřehy z průběhu:
- KAMIL se dokáže zlepšovat o 4s v každém kole, je to borec
- JIRKA sice byl napaden virózou, ale bojoval do roztrhání těla a rozlomení kliky
- SAMIK má motory výkonné jako prase, ale mechanik to musí zkrátit na jedničce.
- ROMAN by si měl stopnout na své místo a poslouchat mechanika. Pak to bude bez koček
a tady máte fotogalerii včetně výsledků:
Přidejte odpověď