Někdo z čechů tam musel jet prvně a byli jsme to právě my se Samem ! Zcela nám to učarovalo,protože místní „flugpaltz“ střižený na golfový pažit s parádním zázemím,prostě dokáže uchvátil.
Oproti Modeně se výběr vozů otočil a se Samem jsme sedlali jeho „bydlík“ a jelikož se teprve v pondělí ráno vrátili z Itálie tak mé hučení a škemrání bylo zapotřebí 2x takové,aby jsem Sama zlomil.
Byl jsem ochoten a odhodlán střihnout si i roli „mecha“ v F3D,která doposud byla pro mně TABU ! Ve čtvrtek kolem 20.hodiny jsme vyrazili a celou noc chcalo a chcalo,ale tentokrát cesta byla naprostá „brnkačka“ když jsme se za volantem prostřídali. V pátek nad ránem po ujetí 750km jsme přistáli na místě obklopeni větrnými elektrárnami v blízkosti RC letiště.
Nějak se nám povedlo procitnout až před obědem,ale o nic jsme nepřišli,protože místní deštivé mraky se rozpadly až kolem 16h. ! Nelenili jsme a hned po dešti nastoupili k tréninkové části zájezdu a vše běželo jak po drátkách,až jsem pronesl větu: „Nevím co by se muselo stát,aby jsme tu dostali nakopáno !!! “
Sam mě zasvětil jako „prvničku“ do práce a tajů F3D spalováků,kdy „mech začátečník“ má na práci otevřít přívod paliva,zvyknout si na špinavé ruce od ricínu a nakonec dvě vteřiny před startem nastavit jehlu kam je třeba a vypustit éro na trať . Opomenu i to,že v tom pekelným randálu už není jiná možnost,než domluvit se rukama,ale na to zase už nemáte čas….
V F3E to ale pro mě začalo rovnou pohromou ! Kdy jsem v prvním startu posekal jedničku a dvojku pylon a měl jsem za 200 !!! Aby toho nebylo málo tak na mém soutěžním éru zatuhlo servo na pravém křidélku a byl jsem rád,že zvládl nouzově přistát bez újmy !!! Na řadu přišla tudíž D17 no.07 , která visela 2 roky na zdi. Vzal jsem to vskutku hopem,páč po 3.startu zapsal již druhou 200 a tudíž měl po plánech. To Sam se v F3E držel statečně!
V sobotu se „ometal“ kolem stupňů vítězů,ale v neděli se odsoudil díky posekané trojce na 5.místo a já díky „posekané“ sobotě na 10.místo.
V F3D to byl,ale zcela jiný příběh. Kdy Sam hned od prvního startu udával TEMPO. Technická spolehlivost jeho strojů a důvěra v nahradního „mecha“ Kamila MOJO převažovala nade všemi.
Bylo z toho jednoznačné VÍTĚZSTVÍ .
GALERIE:
Přidejte odpověď